torsdag 14 oktober 2010

Det kliar

Det kliar, det kliar, det kliar! Stackars Räven.

6 kommentarer:

  1. ja, det är väl ingen som plockar fästingar på den där mickelen.

    kram

    SvaraRadera
  2. Stackarn!
    Men söt är han=))

    Ha en bra helg/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Inte skabb... väl?! Söt är han när han kliar sig- också!

    SvaraRadera
  4. Marina:Jag får väl se till att tämja honom såpass att jag kan plocka fästingarna:)

    Hannis:Eller hur, han är jättesöt. Undrar om pälsen är så mjuk som den ser ut?

    NinaH:Nej, skabb hoppas jag verkligen han inte tänker skaffa sig.

    SvaraRadera
  5. Jeg elsker reven! Er det en hann? Å, en dag, håper jeg vi bor sånn at det kommer en rev forbi :)

    SvaraRadera
  6. Lilli: Jag vet ju inte riktigt om det är en han, men kanske?
    Jag hoppas med du får se en räv. De är så jättefina.

    SvaraRadera