fredag 7 januari 2011

Spår i snön


Härförleden när jag öppnade ytterdörren och spanade ut över nysnön såg jag tass avtryck upp på trappan. Jag misstänker att det var en viss Räv som ville komma in och värma sig. Mozilla hade även tassat runt på vår parkering och lite under äppelträden. Jag blev så glad när jag såg spåren efter honom, för det är över en månad sedan han visade sig senast.

Samma dag fick jag även detta fina spel av mina svärföräldrar. Jag ska bjuda in Mozilla på en match. Jag antar att han får spela Räv och jag får vara får.. Kanske får jag ta till en ulv i fårakläder för att kunna vinna..

Translation: A few days ago, I saw tracks of Mozilla outside our door. I´m so happy!

3 kommentarer:

  1. Va spännande med spåren! Hoppas det är din rävkompis.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, vad roligt med spåren! Nu blir det spännande att få se nästa bild på Mozilla!! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ja du får kanske se upp om Mozilla blir din spelmotståndare!;-) Han verkar ju svårslagen visar (...kanske?...) de nyupptäckta spåren! Han har klarat den svåra snötiden.... Om det nu är Mozilla alltså...

    SvaraRadera