måndag 27 december 2010

Jul


Nu står granen grön och grann i stugan och julafton har redan varit. Snön ligger fortfarande kvar, vit och vacker.
Inatt drömde jag att den var borta och jag var ute och plockade snödroppar.
Mozilla Firefox har inte hörts av på länge.
Jag har även fått två kamera stativ i julklapp, (det ena ska lämnas tillbaka och bli pengar att handla fröer för) så nu slipper jag bära runt med mormors kökspall överallt.
Hoppas ni alla där ute har haft en fin jul.
Och angående granen har jag huggt ner den själv och släpat hem den, det var nog minst en km att gå. Minst.

Translation: Our christmas tree.

5 kommentarer:

  1. Oj oj, var kan lille räven vara?

    Här har vi haft härliga juldagar.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det hade varit härligt att få plocka lite snödroppar nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gött att ha dej tillbaka på bloggen igen. Har saknat dina mysiga foton o kommentarer

    SvaraRadera
  4. kom på nu att våra fina dekorationer ligger kvar i min hall i ett kuvert, skulle ju ha skickat dem till dig.. mutter, du får dem på nyår så får du använda dem nästa jul istället!! kram

    SvaraRadera