lördag 18 september 2010

Mitt livs bästa köp

Denna fina, fina spegelbyrå köpte jag på loppis för något år sedan. Jag lyckades pruta ner den från 150 kr till 20 kr vilket var allt jag hade med mig. När jag skulle betala hade jag bara 19:50 men det gick bra ändå.
Min kompis kära mor fick köpa en skruvmejsel så vi kunde plocka isär den och få in åbäket i bilen och det gick precis.

Lite klassiska böcker är ju aldrig fel. Snart har jag tagit mig igenom halva Greven av Monte Cristo och kan allt om bonapartister.

3 kommentarer:

  1. Åh är det den! hur snygg som helst, skulle du tröttna kan den få bo hos mig!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha,Malin det glömmer jag aldrig!
    Ett av alla dråpliga loppisminne.Vi brukar tänka på den gången och så säger vi det SKA gå, när vi ska ha in möget i bilen.
    Underbart att du bloggar!!/hillevi

    SvaraRadera
  3. Om mannen skulle få bestämma hade han gärna gett bort den till dig:)

    SvaraRadera